DE PALMBOOM

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1704 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Palmboom. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 21:06 Eten is altijd echt super goed. En er zijn veel veganistische en vegetarische opties. Verder is er ook altijd goeie service
19 jun 2026 om 19:23 Gewoon altijd goed en warm.
19 jun 2026 om 19:16 Ik heb roti besteld. slechtste maaltijd die ik ooit heb gegeten. Smaak viel erg tegen, en het was absoluut niet wat ik had verwacht. Zonde van mijn geld. Uiteindelijk heb ik alles weggegooid. Erg teleurstellend en voor mij niet voor herhaling vatbaar.
18 jun 2026 om 20:12 Niet gied bereid gewoon discusting
16 jun 2026 om 23:33 Prima gesmaakt.
8 jun 2026 om 19:07 heb hier al vaker een beoordeling gegeven, en blijf et zeggen heerlijk eten. roti de broodjes altijd goed daarom blijf ik alleen bij de palmboom bestellen.zegt genoeg toch!!